Lite av det jobbiga (UPPDATERAD)

Något som jag finner fruktansvärt frustrerande nu när vi inte fick fullfölja graviditeten (förutom allt det självklart jobbiga som missfall och barnlängtan innebär) är allt fint jag ramlar över som jag utan att tveka skulle ha inhandlat om jag var gravid.
 
DEN HÄR tillexempel ger mig gåshud, så fin är den. Gul är min absolut bästa färg och kostade den inte 599 kr hade jag någ köpt den och hållt tummarna för att vi nån gång lyckas få ett syskon som kan använda den.
 
Någon med lite mer pengar kan gärna få köpa den och överraska mig med den om, den för tillfället väldigt pausade, produktionen någonsin resulterar i ett barn. Jag gillar överraskningar :)
 
Uppdatering: Jag skulle köpa det här babygymet med matchande mobil och den här fantastiska skötväskan från Littlephant (jag jobbade med Camilla Lundsten när jag gjorde min praktik på Nordik, ni vet, de som snodde mitt examensarbete. Hon är helt fantastisk och det sa jag till henne en gång när vi åt lunch tillsammans!)
 
Jag vill även tillägga att barnkläder/prylar är ett intresse jag har även när jag inte längtar efter barn. Så det här är inte bara sorgligt, jag gillar att hålla koll på vad som finns att slösa pengar på ;)

Kommentarer
Postat av: cissi

Åh, älskar också treetop grejerna! Hatar att barnsaker ska vara en sån industri och allt kostar multum...

2013-04-03 @ 22:15:12
URL: http://cirre.blogg.se
Postat av: Marie

Å denskötväskan har jag dreglat över länge. Kostar 1295 tror jag på big baby. Å ugglor är ju helt underbart!!! Jag måste komma förbi på fika snart. Puss!!!

2013-04-05 @ 22:28:27
URL: http://pyttehytte.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0