Har jag nämnt att jag älskar Kent?

Kent – Ingen kunde röra oss
 
Seriöst, ge mig namnet på ett svenskt band som skriver bättre, musicerar bättre, kan bättre, HÅLLER LÄNGRE än Kent och jag skola skratta dig i ansiktet. För något sådant band finns inte. Det finns inget som heter ogillar Kent, det finns bara dålig smak. Jag är sällan arogant, men när det gäller Kent finns det inget jag inte är eller gör.
 
Låten ovanför släppte de natten mot 31/12. Jag satt uppe till kl 01.00 och väntade trots skulle upp tidigt. Alla intäkter går till Roks. Bara det är så jävla hedersvärt att jag blir gråtig. Så jävla fina är di.
 
(Ilkka är också nyfrälst fan tack vare denna. Förstår inte hur det kunnat ta honom så lång tid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0