Ryan Hurst (eller Opie egentligen)

 
 
Född:1976
Civilstatus: Gift
Filmer/Serier i urval: Remember The Titans, Sons Of Anarchy
 
 
 
Det här är alltså Ryan Hurst, eller Opie som han ju mest är känd som. Första gången jag fick uppleva Ryan var i en av mina tonårsfavoriter Remember The Titans. Jag tyckte inte alls att han var trevlig att se på då. Men nu. Alltså, jag vet inget snyggare än han ovan. Och ska jag vara helt ärlig var nog han den största anledningen att jag överhuvudtaget följde SOA. Han var tveklöst anledningen till att jag slutade titta iaf. Jag har inte sett ett avsnitt sedan det han dog i. Ser ingen mening med det. Nu läste jag precis att han rakat av sig skägget vilket initialt gav mig en känsla av besvikelse. Men så länge bilder som den här florerar på nätet är jag nöjd. FAN vad han är snygg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0