"Sluta klä på honom klänningar"

Sa en person i min närhet häromdagen. Försök "klä på" en 3.5 åring någonting säger jag. Här väljer vi själva och allt är tillåtet! Dorian älskar sin klänning och det finns inte i min värld att jag skulle neka honom att ha på sig den bara för att han är kille. Men alla tänker inte på samma sätt som vi. Folk är trångsynta och fördomsfulla. Tråkiga och fyrkantiga. Det vet jag ju. Men jag och Dorian pratar om det mycket. Att folk är knäppa alltså. Jag tror att det vi kommit fram till är att; Bring it on, världen. Bring. It. On. Vi är rustade för dig!


Kommentarer
Postat av: Petra

Underbart att Dorian får välja själv! Men fy vilken TRÅNGSYNT kommentar..... man blir så less.

2012-05-27 @ 11:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0