Miss Day

Jag har blivit kallad för New Girl eller Miss Day så ofta den senaste tiden att jag i dag inte skulle klippa lugg även om jag ville. För även om jag vet att jag är snygg så inser jag ju att jag inte är lika hänförande som Zooey. Och jag inser även att det är håret och glasögonen som gör hela likheten. Men jag suger ändå åt mig. Mycket bättre än när jag för ca 8 år sedan blev misstagen för Ashlee Simpson av en förvirrad amerikanare när jag var ute och festade kring stureplan..

Och nu när jag la upp de här bilderna tittade Dorian på dem och sa; Är det du, mamma?

Vem är jag?


 

Jag har även blivit jämförd med Rachel Berry (Lea Michelle) men det tänker jag inte dignifiera med ett svar då det snarare var tal om våra storslagna (läs: high maintenance) personligheter än utseende..

 

Kärlek

Sabina





Kommentarer
Postat av: Emma

det har jag åxå sagt att du e lik new girl :)

fast du e snyggare!

2012-05-23 @ 20:20:56
URL: http://wallmo.blogg.se/
Postat av: Cissi

Kan ju helt klart se likheter!!



Hur går det med 30 dagar med bloggen? känns som det stannade vid vad som upprör dig ;)

2012-05-25 @ 21:57:05
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0