Så sitter man och undrar vad som hände

Ibland i livet händer det att man får dåliga nyheter. Det kan vara dödsfall, sjukdom och liknande. Idag har jag fått tre sådana besked samtidigt. I ett ocj samma telefonsamtal. Och jag har bara jättesvårt att ta in det? Har gått omkring och känt mig ihålig hela dagen. Helt tom, som ett enda stort eko. Jag glömde att lägga Dorian, på den nivån är det. Ilkka kom hem från träningen och undrade varför han inte sov och jag ba: eh, vet inte? Total kortslutning. Jag kan inte ens gråta. Gjorde det direkt efter samtalet från Berlin men sen dess, helt torrt. Ingen vätska alls. Kontentan av dagen är att om 1 år är tre personer i mitt liv borta. Icke existerande. De har inte varit så närvarande i min vardag men de har iaf funnits och det känns helskumt att människor bara kan upphöra att finnas till.

Tomt.

Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0