Min fina unge

Idag på Dorians utvecklingssamtal sa Dorians lärare något som gjorde mig stoltare än jag tror jag någonsin varit över någon eller något i hela mitt liv: "han är en sån där unge som man alltid kommer att komma ihåg". Han är även fantastisk verbalt och charmar personalen på hela huset. Han är en bra kompis och har tydligen introducerat en ny lek på sin avdelning. Han har en bästis som han älskar, och hen älskar honom för det hade hen berättat för sin lärare. Han har integritet, lätt till ett leende och "de är så glada att de fick honom i höstas". Han lämnar avtryck, han kommer att kommas ihåg.

Alltså. Vi har världens bästa unge. Och det är inte bara vi som tycker det!

Kärlek

Sabina


Kommentarer
Postat av: Cissi

åh! :) honom har ni lyckats bra med :)

2012-03-28 @ 13:57:26
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: sarah

underbara ord! du ska vara stolt!!

2012-03-28 @ 14:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0