Måndag, sån dag

Idag har det känts som att minsta motgång kan få mig att brista ut i fulgråt utan dess like. Alla mina känslor och nerver har befunnit sig i akutläge utanpå skinnet. Inte jättepraktiskt när man jobbar med barn som har egen vilja. Men de har behandlat mig bra idag, mina ungar. Jag gungade jättelänge med en av dem i vår gigantiska gunga och herregud så välbehövligt det var att slå mig ner på hens nivå och bara vara i stunden. Vi sjöng sånger om våren, L och jag. Hen är fantastisk!

Jag kommer på mig själv med att längta till sommaren. Vet inte varför, jag har aldrig varit någon längta-efter-sommarenmänniska men just nu vore det så himla skönt med lite solsken och värme. Jag är niveablå om vintern och trivs med det men just nu behöver min iskalla själ värmas upp. Jag vill knarka d-vitamin och vara ledig några veckor i streck. Sova några dagar skulle jag också behöva för just nu vet min tröttma inga gränser.

Ta hand om er och varandra!

Kärlek

Sabina

Kommentarer
Postat av: Cissi

Längta efter sommaren o allt kuuul som händer. Livet blir ju på någe vis lättare då :)



FÖLJ MED PÅ P&L! du behöver ju ändå en barnvakt va ;)

2012-03-27 @ 20:18:31
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0