f'låt

Nämen hörrni, nästan två veckor senare är jag tillbaka.

Jag och Dorian har semester, Ilkkas börjar nästa vecka. Vi ska vara hemma hela semestern. Fixa med hus och trädgård och sånt som hör vuxenlivet till. Kom på det igår när jag satt på baksidans altan (har två, helt vanligt) och filosoferade att jag nog fan är det nu. Vuxen that is. Har hus, har barn, har kärlek, har jobb. Väldigt underlig känsla. Jag har ju vetat sen innan att jag ÄR vuxen. Men nu liksom KÄNNER jag att jag är det. Så ja. Är vuxen.

Hoppas ni andra har en helt fantastisk sommar!

Kärlek

Sabina

Kommentarer
Postat av: cissi

Mycket festligt. Detta handlade min c-uppsats om. När är man vuxen? Sk jag ta med dem till inflyttningsfesten.

2012-07-14 @ 00:57:05
URL: http://cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0