låååååånghelg

Vi spenderar långhelgen tillsammans hela familjen (så jävla ovanligt) och jag försöker att spendera så lite tid som möjligt framför datorn. Igår var jag och Ilkka på bio, jag trotsade min annalkande förkylning och min träningströtthet, och vi såg New Years Eve. Den var bra. Massa bra skådespelare och mysigt tema. Jag grät ihjäl mig till Robert De Niros och Hilary Swanks historia. På riktigt. Torkade både tårar och snor och kunde liksom inte få stopp på det. Bet mig i läppen scenerna igenom för att inte bryta ut i högljutt fulgråt. It hit home som man säger. Alldeles för nära hem.

Idag har vi bara tagit det lugnt. Jag fick lite sovmorgon och vi åt frukost tillsammans vid nio. Nu försöker vi få Dorian att bada vilket är lite av ett mission impossible. Sen tar vi nog en promenad och äter en sen lunch. Ikväll blir det spelkväll med vänner. Vi ska spela monopol.

Har ni inte något att göra ikväll? Ladda ner och se The Help. Typ en av de bästa filmer jag sett. Någonsin alltså.

Ha en trevlig helg mina nära och kära!

PPE

Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0