VABruari

Är hemma och VABar idag med. Det innebär att det är femte Februaridagen jag är hemma och vabbar. Jag har även varit sjuk själv fem dagar vilket med lite enkel matematik resulterar i att jag spenderat två arbetsveckor på soffan och det KOMMER att kännas den 25e Mars. Men vad gör man? Dorian har fortfarande feber, 39 när han vaknde imorse och nu har jag inte mätt men han är varm. Imorgon är tar Ilkka över VABet för jag känner att jag kan det här nu.

Idag har vi iaf tagit oss utanför dörren för första gången den här veckan då vi fick en lapp i brevlådan om att kakel- och klinkerutbudet fanns på display i komposthuset (helt logisk placering om ni frågar mig..) Så dit vandrade vi. Det var som väntat föga imponerande men vi kommer nog att välja något ur detta standardutbud för att ha råd med att välja den inredning vi vill ha istället! Har gjort en excelbudget över detta och så farligt blev det ändå inte. Det beror väl på vem man frågar såklart :) Håller ju på att planerar köksrenovering också. Gud vad fint det kommer bli när det är klart. Det har visat sig att vi gjorde ett riktigt klipp när vi köpte det här huset. Liknande hus i området går redan för minst 200000 mer än vi gav för vårt så nu väntar vi bara på att renoveringen av badrummet ska bli klart så ska vi ta hit en mäklare som får omvärdera huset. Jättespännande att se vad vi landar på!

Nu ska jag tempa hjärtegrisen och eventuellt ge honom en sista dos ipren. Idag är sista dagen med febernedsättande nämligen.

Kärlek

Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0