Ett illamående hej från sjukstugan

Joråsatte, sjuk igen då. Bara andra gången på en vecka? Magen denna gång också. Vaknade vid två i natt av att magen tackade för sig, tömde sig på innehåll och stack sig själv med en kniv. Fifan vad ont jag hade! Har känt mig bättre till och från under dagen men nu mår jag väldigt, väldigt illa. Jag får aldrig klara direktiv från symptomavdelningen när det gäller magsjuka. Jag är inte den som spyr och skiter samtidigt i ett inferno av maginnehåll utan jag blir så här, ont i magen och mycket toaspring för att bespara er de detaljer ni inte behöver. Jag lider av grov emetofobi så det är även svårt att skilja på vad som är fobin och vad som är riktigt illamående. Så nu vet ni hur allt står till här hemma. Avskyr att vara hemma från jobbet också, är stundtals relativt pigg men det är strikt 48 h policy så jag blir hemma även imorgon. Kittlar så där i plånboken men vad gör man?

Hoppas ni mår bättre.

PPE

Sabina

Kommentarer
Postat av: josefin

bläää! :( jag hatar också att kräkas... har inte fobi för det, men HATAR det. Man känner sig så maktlös :( Krya på dig nu!! Och var glad att du inte är en av dom som drabbas av vinterkräksjukan och det kommer från båda hållen samtidigt :P KRAM!

2012-02-15 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0