Scott Michael Foster

 
 
Född: 1985
Civilstatus: Ihop med Laura Prepon
Filmer/Serier i urval: Greek, Californication, Teenage Dirtbag
 
 
      Okej, jag vill inleda med att säga att jag hade så himla svårt att hitta ett foto på den här mannen där han faktiskt är snygg. Men sanningen är att man nog måste uppleva honom. Precis innan mitt MA laddade jag ner alla säsonger av serien Greek, en serie jag sett sporadiskt men aldrig följt. Jag var hooked från första avsnittet, mycket pga av Scott. Eller hans rollkaraktär Cappie om vi ska vara exakta. När jag sen var sjukskriven hann jag plöja igenom seriens fyra säsonger säkert tre gånger om. Charm av hans kaliber är svår att finna, han är fantastisk. Sen dess har jag även sett filmen Teenage Dirtbag som bevisar att snubben faktiskt kan skådespela. Efter Greek har han väl mest gjort lite inhopp i diverse mindre bra serier men i Januari har Zero Hour premiär där han har en större roll. Jag tänker kolla in den även fast seriens genre inte tillhör mina favoriter. Jag vet inte exakt vad det är med honom, men jag älskar honom. Och utseendemässigt är han en typsik Sabinakille; långt hår, lite skäggig och rätt lång. (skitlång faktiskt, 188 cm över havet). Inte sådär INYOURFACE snygg men så där pirrarimagensnygg.
Han är dessutom tillsammans med Laura Prepon (Donna från That 70's Show) och det höjer ju hetbetyget!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0