Så mycket skit, så lite tid

Det känns som att det är så himla mycket jag inte hinner med just nu. Jag skulle vilja skicka iväg lite julkort, men det är för sent. Jag skulle vilja handla lite julklappar som saknas, men det finns inte tid. Jag vill hämta den där sekretären jag paxat från blocket men har inte bil eller körkort (tur mamma ställer upp men jag hatar att fråga). Köpa julgran, klä julgran, städafixadona. Kul med en sambo som jobbar alla dagar den här veckan förutom torsdag. Sent dessutom. Inget hinns med och jag känner mig trött, stressad och överkörd. Inget känns planerat och den här hösten/vintern har sprungit förbi i en jävla speedracer fart och jag hatar känslan av att inte hinna med.
 
Att inte räcka till.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0