Attraktion

 
 
När jag ändå är inne på ämnet kom jag att tänka på hur olika det här med attraktion kan ta sig uttryck. Jag är till exempel sjukt attraherad av röster. Jag tror att halva anledningen till att jag finner mannen i inlägget under attraktiv är för att han har en smaskig röst. Seriöst, han öppnar munnen och jag smälter. Jag har alltid dragits till röster, så länge jag kan minnas faktiskt. Följande män har röster som gungar min båt:
 
Eric Bogosian (Talk Radio är för övrigt en av mina all time favoriter)
 
 
Jeremy Sisto
 
 
Seth Rogen (skrattet! Dööör!)
 
 
Och så Josh såklart <3
 
 
 
Det där är bara några få röster som gör mig knäsvag. Har ni något speciellt som attraherar er?
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: josefin

Josh inte bara gungar min båt, han knuffar ur mig ur den! Son of a bitch with a pretty face!

Svar: Jag veeeeet! Så löjligt jävla vacker! På ett så där uppenbart sätt liksom :)
Sabina

2012-08-08 @ 23:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0