Söndag

Jag har haft en helt fantastisk och fartfylld helg. Den inleddes med bästishäng på bloggminglet i fredags, fortsatte med Buffylördag tillsammans med bästa syskonen Gustafsson och avslutades med namngivning och 1-årskalas för min häftiga guddotter Vilda. Fick världens finaste fadderbrev och lyckades faktiskt hålla tillbaka mina envisa tårar när jag läste det. Så himla fina ord. Att folk har så höga tankar om mig värmer verkligen. Mina fina Emma, bäst i världen!

Nu ligger jag i sängen för mig själv och samlar ork inför kommande arbetsvecka. Den sista innan vi är långlediga tillsammans hela lilla familjen!

Hoppas ni har haft en fin helg

Kärlek

Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0