Nu kommer den snart, le kåld

Jag känner det i varje håla i kroppen. Halsen, svalget, öronen, ögonen, näsan. Snart kommer den, förkylningen. Jag vill bara hålla ut den här korta arbetsveckan så kan jag vila i helgen eller nåt. Jag tänker ignorera allt till och med skärtorsdags kväll. Då kan det få bryta ut. Slut på tyckasyndommigsjälv-delen av inlägget.

Renoveringen av badrummet är officiellt igång. All inredning är utriven och hela hallen plus en av ingångarna till köket, vi har två, är igenplastad. Så nu duschar vi och tvättar våra kläder hos grannarna :) Ska bli spännande att se slutresultatet, vi vet nämligen inte hur det kommer se ut. Låter ju helsnurrigt men det blir nog bra.

Kort vecka som sagt. Påsk i helgen. Tiden går ju himla fort just nu känner jag!

Kärlek

Sabina

Kommentarer
Postat av: sarah

K-rauta har vita 20*33 plattor blanka eller matta för typ 79 kr kvadraten. Ett tips... om ni vill ha vitt :)

De är helt ok, vi har använt oss utav de i tre badrum.

2012-04-03 @ 07:00:59
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0