Jag är kär i den finaste klänningen i världen

Högst oklart när det här blev en modeblogg, men den här klänningen. Mums. Jag föll handlöst för den när jag kollade igenom H&Ms nya Concious Collection. Vill.Ha.Den.



Tråkigt är då bara att den kostar tre jävla tusen. Skulle aldrig få för mig att lägga så mycket pengar på en klänning om jag inte ska gifta mig i den. Vilket jag visserligen verkligen tycker att den passar till! Men vi är inte där än. Får panik av tanken. Men nu sidetrackar jag känner jag..

Kärlek

Sabina

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha, du är rolig. men den var cool helt klart. man kan väl alltid investera i en BLIVANDE brudklänning. hänga i garderoben lite så alla glömt bort & vips! blir den superinne igen när du tar fram den. :) en brudklänning kanske inte ska vara inne förresten...

2012-04-10 @ 20:19:32
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0