Sjukstuga

Jag verkligen HATAR att vara sjuk. Ja, jag inbillar mig att jag ogillar det mer än någon annan. Hela grejen med att vara sjuk är ju att inget känns bra. Kliar det inte i halsen så rinner näsan och slutar näsan rinna börjar man hosta så man nästan kräks och när hostan går över kliar det i öronen. ÖRONEN?! Vad fan liksom. Så vad sjutton gör man? Man ligger på soffan, under täcket som man behöver för att man fryser som flickan med svavelstickorna trots att man har hälsosamma 23.3 grader varmt inomhus, och försöker komma på de mest poänglönsamma orden i Word Feud eftersom jag, förutom att vara sjuk, hatar att förlora. Försök komma på andra ord än typ be, ja, ta, te med 38.5 graders feber.

Tycka synd om mig själv verkar jag dock inte ha några som helst problem med..

PPE

Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0