Vi lever!

Jag ville bara ge ett snabbt livstecken. Vi lever och har således överlevt flytten. Är inne på andra veckan i huset nu som fortfarande är ett enda stort kaos. I veckan ska det som behöver målas målas och vi måste beställa våra nya möbler. Det här inlägget skriver jag från rastrummet på Dorians nya förskola där inskolningen är i full gång. Det går toppen som väntat och han har nu varit ute och lekt i en halvtimme med sina nya kompisar utan mig. Känns stort! Själv vurpade jag precis över en bänk jag inte såg och slog sönder benen (känns det som iaf). Lagom pinsamt haha! Hoppas allt är bra med er. Jag lovar att inläggen blir fler när vi kommit till rätta och internet är installerat :)

PPE

Sabina


Kommentarer
Postat av: sarah

hoppas ni har landat i nya huset =) längtar tills ja får se lite pics =) stor kram!

2011-11-12 @ 19:33:50
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0