Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Hoppas jag såklart blir imorgon. Eller, jag hoppas såklart att alla mina framtida födelsedagar är mina favoriter. Men en jag minns var när jag fyllde 20. Ingen av mina ordinarie vänner ville fira med mig, några var bortresta och jag hade bråkat med en och ja, man valde sidor fortfarande helt enkelt. Men två andra följde med och jag hade så kul. Så.himla.kul. Världsklass. Jag har inte mycket kontakt med någon av dem idag men tänker på dem ibland. Stefanie och Linnea, tack! Tack för att ni räddade en annars havererad födelsedag :)

Det är sex år sedan och imorgon blir jag alltså 26. Jag älskar det. Jag ser fram emot att bli äldra, visare, förståndigare, lära känna mig själv mer. Har väl aldrig direkt närt en noja för ålder. It's a number i mitt huvud bara. Som sagt blir det fest imorgon med så himla mycket härliga människor att jag förmodligen kommer spricka av kärlek. Tänk att jag för bara ett år sen kände mig ensammast i världen. Gud så fel jag hade. Jag är så välsignad med vänner och kärlek att jag ibland blir blind av det jag har framför mig, bredvid mig, runt omkring mig. Jag älskar alla som kommer imorgon, drygt 25-30 st. Hur häftigt är inte det?

PPE

Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0