Skins

Skins är som bekant en av mina favoritserier genom tiderna och nu har det, såklart, gjorts en Amerikansk kopia av den eftersom jänkarna gärna vill förstöra allt som är heligt. Till min förvåning är den dock helt okej. Men den är inte lika innerlig som originalet. Den brittiska versionen har liksom en helt fantastisk cast som jag totalt kärade ner mig i när den gick här i Sverige. (Nicholas Hoult och Dev Patel bl.a) Det känns äkta, varmt (och kallt) och man blir en del av klicken. Jag känner inte samma gemenskap med den Amerikanska versionen.

Vet inte vad jag ville säga med det här inlägget egentligen. Männen har gått och lagt sig och jag skall göra detsamma.

God natt

PPE

Sabina

Kommentarer
Postat av: sarah

haha!! det har det gjort här med sedan 13.00 =(

2011-06-19 @ 18:18:26
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0