En helg

Nej jag vet. Min outfitbild lyser med sin frånvaro men vi fick inte till det, Ilkka och jag. Bilden alltså. Bröllopsfesten var iaf heeeeelt fantastic! Skärgårdsmiljö, bästa gästlistan typ ever och fri bar är en oslagbar kombo. Så himla glad att jag fick vara med och fira med alla som var där. Första och sista gången jag frågade efter tiden var hon 02.30 och jag valde att, lite rund under fötterna, gå och lägga mig. Ilkka trillade sjungandes in tre (!) timmar senare med en nyfunnen vän. Helt fantastiskt. Magic. Ceres och Victor ser ut som filmstjärnor ihop.


Vi insåg att vi nog var ovanligt många som hållt ihop sen högstadiet närvarande. Om jag inte minns helt fel var vi närmare tio som känt varandra i över 13 år. Jag har verkligen naglat mig fast i rätt människor. Män ska tilläggas för de flesta är män. Vi var tre tjejer och lätt det dubbla av motsatta könet. Vi kanske inte ses så ofta men det är så uppskattat att man inte behöver ses jämt men ändå kan älska varandra när man ses, även om man är på helt olika platser i livet. Mums. Jag är bortskämd.

Jag tog tyvärr inte ett enda kort under hela festen då jag valde att lämna mobilen i stugan. Alkohol+vatten+telefon kunde ha resulterat i katastrof. Eller iaf borttappad telefon.

Här hemma fortsätter semestern och idag har vi fått lite glädjande besked ang. flytt. På torsdag berätta jag mer. Men jag kan ge en hint: Förhoppningsvis kan Anna och Gabbe snart möblera om vårt rum hemma hos dem då det kanske inte behövs längre :)

PPE

Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0