Samlar tankar till försvar

Hörrni! Fan jag är så ledsen för den usla uppdateringen. Ni är ändå 9 unika personer som varit och besökt mig idag.
Har som sagt påbörjat en ny praktikperiod och trivs än så länge som handen i handsken. Imorgon åker vi till Västerår för att vi ska få uppleva en Nordik-butik IRL. Det ska bli kul! Ska även fota massa möbler för produktkatalogen (om jag fattat det rätt) och det ska bli himla spännande.

Annars idag mötte jag upp mamma efter jobb och shoppade lite. Sen avslutade vi med mat från Valla Thai. Valla Thai, Kebabgrillen och Ica Dragonen är det enda jag saknar med Vallatorp. Helt sjukt vad man kunde äta gott.
Sen kan jag även meddela att jag hoppas över dag 10. Dels för att mina outfits är verkligen inte det minsta spännande eller exotiska och dels för att jag inte kan fota mig själv haha. Har ingen helfigursspegel hemma :)
Men dag 11 - mina syskon tänkte jag återkomma med lite senare så håll utkik!

Puss på er

Sabina

Kommentarer
Postat av: Emma

duuuu ljuger! du har visst en helfigursspegel som står på golvet in till sovrummet! fyfan jag som hade hoppats på en outfit. gråter

2011-01-05 @ 10:14:48
URL: http://wallmo.blogg.se/
Postat av: Sabina

FAN du avslöjade mig! Men den står som sagt på golvet och ska jag fota i den får jag böja mig och då ser jag ju bara kort och konstig ut :P

2011-01-05 @ 20:33:15
URL: http://alphabettown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0