Nu kan ni kalla mig the Sundance Kid

Har haft en fantastisk helg! Dop, kryssning, fest, öl, sjösjuka, massa sömn, härliga härliga vansinnigt galna människor (på ricko helt galna). Laddar inför ny arbetsvecka. Nästa helg blire spaaaa. Kan behövas. Tänk att kroppen blir äldre än sinnet så fort. Beter mig som Agda 80 fast jag känner mig som Elsa 17. Typ..

Bäst förra veckan: Jag och Ilkka unnade oss Foo Fightersbiljetter. Så jävla stort.

Sitter för övrigt och fantiserar om en flytt till söder så Dorian kan få gå på den här fantastiska förskolan. Men som en bekant så tacksamt påminde mig om får han ju mycket bra grejer hemifrån redan. Så han får vara kvar i förorten och föra kampen för jämställdhet härifrån!

PPE

Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0