En helt ny karriär

Hej allihop! Inte mycket bloggande idag tyvärr. Har gjort min första dag på Nordik och är så jävla pepp! Har suttit framför en datorskärm och skrivit lathundar tillsammans med mina nya arbetskamrater Linn och Valentina. Har även fått träffa Camilla Lundsten som skriver och illustrerar Äntligen-böckerna. Dorian går inte och lägger sig utan Äntligen Godnatt så jag passade på att ösa lite beröm över henne. Två dagar i veckan är hon nämligen på Nordik och jag tycker det är ascoolt. Gillar hennes illustrationer som attan. Ska strax äta lite med mina män sen blir det träning med mammi.

Kanske, kanske kommer jag med en dagens outfit sen. (för att det är dag 10s tema, inte för att detta plötsligt blir nån rutten modeblog..)

Sabina

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅ spännande, erätta mer! vad skriver du för lathundar??? nyfiken i en strut! ja vill oxå hitta ny karriääär tänker på frmatiden varje natt...



erika

2011-01-03 @ 17:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0