Dag 11 - mina syskon

Jag har ett syskon - Alex. Hon räcker alldeles utmärkt. Jag och Alex kom inte så bra överens när vi var yngre, jag var jävligt elak kan vi väl nämna som anledning till det. Tyckte hon var sjukt störig. Var nog mest avundsjuk för att hon och mamma kom så bra överens kan jag erkänna idag. Mamma har alltid varit väldigt överseende med min syster och allt bus hon hittat på, mer än hon haft med mig tycker jag men det är ju så det är med den yngsta. Det är inget som upprör mig idag men när jag var tonåring kände jag mig ofta fruktansvärt orättvist behandlad. Total överdriver såklart. Vi har bättre kontakt idag, Alex och jag (även om hon hittat en kille som hon hellre umgås med än med mig.. grrr). Men framförallt är hon helt fantastisk med sitt fadderbarn, Dorian. Och hon är nog mer lik mig än vad hon vill erkänna. Och det är ju helt fantastiskt ;)

Världens bästa moster

Kommentarer
Postat av: Alex

<3

2011-01-05 @ 20:20:30
Postat av: sarah

vilken fin bild =)

2011-01-06 @ 13:57:26
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0