Bara ögonen som följer dig

Det blir inte roligare än så här när man blir pressad att skriva ett inlägg.

Här är mina favorit TV-serier (pågående och avslutade)

1. Dawsons Creek. (herreminge som jag grät till det sista avsnittet. följde den SLAVISKT när den gick på TV. har boxen hemma. är ett fan liksom. på riktigt.)
2. Freaks & Geeks (å daniel desario, som jag älskat dig. älskar dig.
3. Big Bang Theory (känner mig hemma hos dem. mina nördar)
4. How I Met Your Mother (jason segel, hallå? ring mig så gifter vi oss)
5. Greys Anatomy (finns inga finare än yang och grey)
6. The OC (å.herre.gud. hade sån seth cohen-fetish att jag tom dejtade en look-a-like en gång)
7. Criminal Minds (Enda kriminalserien jag följt från början och fortf. inte tröttnat på. <3Reid<3)
8. Skins (borde vara waaaay högre upp men nu blev det så här)
9. Vänner (den som alla sett och älskar)
10.Gilmore Girls (det är tradition hemma hos oss att jag och Alex sjunger med i ledmotivet och sen plöjer vi igenom serien typ fem ggr/år. Oftast mamma och Alex men det är för att jag inte bott hemma på typ sex år..)

Kommentarer
Postat av: Alex

Icke att förglömma Gilmore Girls där vi brukade sjunga vinjetten så fint tillsammans!

2011-01-25 @ 20:53:54
Postat av: Mamma

Såg ett avsnitt Gilmore i söndags. Saknar er alltid lite extra när jag hör ledmotivet. Gilmore-kväll snart??

2011-01-26 @ 00:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0