Hej hej jullov!

Jag har tagit jullov. Vi överlevde Täby Centrum som ni kanske förstår (hoppas jag?) Det var faktiskt rätt lugnt till och med. Igår var jag tillbaka i julstressens mecka denna gång utan Dorian dock. Men även denna gång blev jag positivt överraskad. Man har tur som gjort några vändor som personal i butik så man kan dumpa påsar och ytterkläder på sin förra arbetsplats. Jag inhandlade den sista julklappen och massa julgranspynt (50% på allt pynt på Åhléns ya'll!) Fantastiskt. Nu är det bara en gran som saknas sen är det jul här hemma på riktigt. Vi har bjudit hem våra familjer hit i år så det ska bli väldigt spännande att se vad vi får för betyg av framförallt min familj som är ett gäng julnazister. Ska bara städa och fixa idag så ska nog denna jul bli bra. Relativt vit verkar den ju bli iaf.

Hur firar ni jul?

PPE

Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0