Lömska drömmar

I natt drömde jag att Ilkka lämnade mig för en annan. En annan som var två  av mina vänner fast i en helt ny person. Josefin, jag vet ju att du läser så här kommer det roligaste: Det var Cissi fast hon hette Josefin! Hahahahahahaha. Det var även Josefin (alltså riktiga Josefin inte Cissi som hette Josefin i drömmen) som ringde mig och sa att Ilkka lämnat mig för den här personen (för det hade jag ingen aning om?) och jag svarade att jag inte ens visste att Cissi, som hette Josefin i drömmen, och Peter hade gjort slut hahahaha. Jag ringde upp Ilkka (i drömmen) för att konfrontera honom och det jobbigaste var att när jag frågade Ilkka om han var kär i den här mutanten till människa så svarade han ja (i drömmen alltså). Usch. När jag sen vaknade gjorde jag det enda logiska: Satte på en maskin med disk, drog igång en dammsugning av hela lägenheten och sen väckte jag Ilkka och skällde ut honom. Våga lämna mig för någon annan? Vet hut fähund! Sen låg vi och kramades och han skrattade åt mig som var så arg. För jag var verkligen fly förbannad när jag vaknade. Drömmar alltså. Weird shit..

PPE

Sabina

Kommentarer
Postat av: josefin

HAHAHA!!! jag dööör!!! jag brukar ringa och fråga Johan ibland: "Är vi osams?" "eh... nej?" "BRA! då har jag bara drömt!" hihi. Så ja, drömmar är weird shit! :)

2011-08-13 @ 20:28:24
Postat av: Sabina

Alltså, jag var så djävulskt arg! Både i drömmen och på riktigt. När jag pratade med honom i telefonen, i drömmen alltså, så sa jag att nu måste vi mötas upp så jag får slå dig. Hahahahaha! Han jobbade på Megastore och jag var i roslags näsby. Allt var så fruktansvärt verkligt. Jag ska nog hålla ett extra öga på honom.. Och Cissi..

2011-08-13 @ 20:42:36
URL: http://alphabettown.blogg.se/
Postat av: josefin

hahaha! :D stackars Ilkka som trots allt var helt oskyldig (på riktigt alltså).. tur att jag bara var the messenger ;)

2011-08-13 @ 21:39:33
Postat av: Sabina

Min dröm fortsatte natten till idag. Hur sjukt är inte det? Jag drömde att ett världskrig var på gång och jag tränades för att fightas i det med en slak lightsaber (såg Star Warsavsnittet av Family Guy innan jag gick och la mig) och precis innan jag ska ut och bekämpa ondska så säger min morbror till mig att Ilkka ska sova över hos den här tjejen för första gången. Vet du vad jag svarade? - Lika bra att passa på. Världen går ju under imorgon. Hahahahahahahahahaha. Alltså. Jag drömmer typ aldrig. Om jag fortsätter inatt sätter jag fan en privatdetektiv på Ilkka och hon som inte finns egentligen ;)

2011-08-14 @ 22:20:42
URL: http://alphabettown.blogg.se/
Postat av: josefin

Hahaha! Skön inställning i alla fall ;) Det är så sjukt skumt när man fortsätter på drömmar sådär! Jag har gjort det någon gång när jag vaknat till mitt i natten, men aldrig efter att det gått en hel dag emellan! Du har uppenbarligen inte släppt det där med Ilkka och Cissi-Josefin än ;) hihih..

2011-08-15 @ 08:06:53
Postat av: Sabina

Jag fortsatte inte inatt så jag tror att jag har släppt det nu.. ser mig lömskt omkring

2011-08-15 @ 21:16:43
URL: http://alphabettown.blogg.se/
Postat av: cissi

Vet inte om jag ska skriva cissi eller Josefin i namnfältet. Och jag o Peter har inte gjort slut (vad jag vet) hahaha.mycket mysko!

2011-12-19 @ 20:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0