Puute inspiraatiota

(betyder bristande inspiration på finska enligt google-translate. Min finska pojkvän visste inte alls hur man säger det på finska..)

Det är så himla mycket lättare att hitta inspiration till skrivande när man rör sig mer än en meter utanför dörren, något jag visserligen gjort idag men det hör inte till ämnet. Eller? Jo det gör väl det.. Jag har i alla fall suttit och klurat på vad som kan vara intressant att läsa om en dag som denna och kom fram till:
Ingenting, nada, null, τίποτα.

Imorgon ska jag iaf öva mig på att gå i kyrkan. Det ni! En andra omgång brudtärnetjänster påbörjas inför Paulas och Martins bröllop nästa fredag. Kanske mobilbloggar från kyrkan? Vad tror ni prällen säger om det?

Prästen: Tager du Paula KARIN Boman denne...
Jag: Vänta! Ska bara hala upp ajfånen! * Klick * Okej, fortsätt du prälle plutt.

Alltid olämplig. Född sån.

Sabina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0