Mamacita, donde esta santa claus?

Man är ju kanske världens sämsta bloggare om man inte lyckas blogga på julafton? Alltså, det är e ärlig fråga. Hur fan har folk tid? Jag har knappt haft tillgång till dator.

Nu är vi hemma iaf och håller på och försöker lägga en sockerknarkad unge. Det går sådär.

Hoppas ni haft en helt fantastisk jul allihop. Vi har haft två riktigt trevliga julfiranden och fått en himla massa fint. Redogör allt fint i ett senare inlägg, både sånt som jag har fått och allt HELT fantastiskt Dorian har fått.

Ilkka meddelade precis att han har en alien i magen. Jag tror det betyder att han är risig i kistan? Men man vet aldrig med honom. Han är ett unikum*

*mitt absoluta favoritord NÅGONSIN.

Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0