30 dagar med bloggen.

Efter föregående, totalt jävla avväpnande, inlägg tänkte jag dra igång med en liten lista som florerar i bloggsfären. Det är mest för att jag ska upprätthålla mitt bloggande och för att det är en rätt spännande lista.

Så här ser den ut:

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek 
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag 
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Min dag 
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Min favoritmusik
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

 

Tanken är att jag börjar imorgon. Dorian har precis somnat igen efter en sejour i avkräkningsbaljan och jag är lite stressad då svärmor kommer och hämtar oss om två timmar. (För er som inte vet det så har Dorian förkylningsastma och hostar så han kräks ungefär varje gång han sover under de perioder han är förkyld. Tilläggas bör att jag har total jävla kräkfobi och kräktes nästan själv nu när han badade i spyor)

Vi hörs kanske senare, förmodligen imorgon.

 

GOD JUL ALLIHOP!

 

Sabina


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart bloggupplägg! kan inte mer än älska!



men usch stackars dorian o dig o ilkka med att dorian kräks så mkt me sin förkylningsastma... =( hoppas vi ses i mellandagarna adios nu ska jag iväg på vår familjs första julafton i år kram

2010-12-23 @ 15:20:42
URL: http://taby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0